Повернення товару
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Поштові витрати при поверненні чи обміні товарів сплачує покупець.
Як зробити повернення товарів належної якості:
1. Зв'язатися з нашими менеджерами за телефоном або написати листа на нашу електронну адресу.
У темі листа написати: Повернення замовлення №000000»
У самому листі: номер замовлення, причина повернення, банківські реквізити для перерахування грошей.
Після отримання від Вас ел. листи ми повідомимо вам адресу для надсилання.
2. Упакувати товар, що повертається, і вкласти в упаковку комплектуючі, запчастини, супутні деталі та предмети, пломби, ярлики та етикетки, що належать до товару;
3. Надіслати товар службою "Нова пошта" чи "Укрпошта".
Обов'язково при оформленні відправки має бути зазначено:
Оплата доставлення - за рахунок відправника.
Оголошена вартість дорівнює вартості товару згідно із замовленням на сайті.
Послуги «Зворотня доставка» та «Післаплата» необхідно скасувати.
4. Після надходження товару на наш склад ми перевіримо його протягом одного робочого дня на предмет відповідності.
Важливо! На жаль, ми не зможемо прийняти повернення у випадках:
- Після 14 днів із моменту отримання покупцем;
- При неповній комплектації товару, що повертається: відсутність запчастин та супутніх предметів, відсутність або руйнування упаковки, в якій товар був Вам доставлений, ярликів, етикеток тощо;
- Якщо ці товари були у вжитку;
- Товари в описі яких вказані у стані "Б/У", "не робочій", "частково не робочий", "що вимагає ремонту" поверненню та обміну не підлягають.
- Наявність на товарі механічних пошкоджень та слідів використання;
- Також поверненню не підлягають товари, перелік яких визначено Постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994р.